18+3 haftalığım ve 6. haftamdan beri bulantılarım ve kusmalarım devam ediyor. :/ Kusmalarım 2 hafta öncesine kadar günün çoğu vaktinde olabiliyordu, bi standardı yoktu. Şimdi 2 haftadır sadece sabahları olarak devam ediyor. Sabah kusmalarım çok dakik, uyandıktan 20 dk sonra olmazsa olmaz. 😜 Onlar da biter mi emin değilim..