Eceyavuz Kızlar şeker yüklemesi degerleri hakkında bilgisi olan var mı glukoz 0.dakika 81 Glukoz 60.dakika 174 Glukoz 120.dakika 156 Kendi doktorum ayın 15 ine kadar tatilde baska bir kadin dogum doktoruna göründüm şekerin var endoktorine git diyete başlanman gerekiyor dedi
Rabiakoc Eceyavuz Canım benim eşim şeker hastası. O yüzden değerleri gayet iyi biliyorum. Açlık 140 Tokluk 180 olması gerekiyor. Seninde değerlerin bunlara uygun gibi görünüyor. Yanlış yönlendirmek istemem ama diyetlik birşey yok. 50llik mi aldın 100lük mü şeker yüklemesini?
eylulvari Eceyavuz ben de şeker ile gebelik geçirdim. diyetine uyguduğun sürece hiç sıkıntı yaşamazsın canım. biz 38. haftanın sonuna kadar gittik çok şükür ki daha da giderdik planlı sezaryen olduk. diyetini atlatma yalnız
Zeynepzeze Evet değeriniz yüksek. Beyaz ekmek, makarna, tatlı ve muz, kavun gibi meyveleri bu ara tüketmeyin. Bir diyetisyene gidin. Benim de yüksekti diyetle düştü baya. İnsülin vurulmaktan kurtuldum.
Eceyavuz Zeynepzeze tatlı yiyen biri değilim ama bu ara meyveyi cok kaçırdım özellikle hergun pekmez içtim bol bol acaba o mu yaptı endişelendim 🙁
Zeynepzeze Eceyavuz Bende meyve delisi biriyim tatlı da ara da yerim aslında. Ama meyvelerin de şeker değeri yüksek tabi ki pekmezin de
DoraveDuru Eceyavuz benimde 0 dakika 83 1saat 181 2 saat 104 ve doktorum yüksek falan demedi diyet bile vermedi
Aleww Eceyavuz Pekmez sağlıklı bir besin olsa da gebelik döneminde önermiyorlar canım kan şekerini yükselttiği için.
DoraveDuru Zeynepzeze aynı ben 🙈 kansızlık çıktı diye sabahları pekmez içmeye başladım sonra şekerim çıkarsa diye kendim korktuğum için bıraktım. Şimdi tahinle karıştırıp yiyorum hem tahin bebeğe kilo aldiriyormus
DoraveDuru Rabiakoc size katılıyorum benim tokluk 181 çıkmasına rağmen diyetlik birşey yok dedi . Bazı doktorlar pinpirikli oluyor bazıları çok rahat .
DoraveDuru Zeynepzeze yanlış bilmek demeyelim ona da önlem mı panik mi desek bilemedim 🙈benim doktorum çok rahat mesela hiç yasak koymadı ihtiyacın var ye dedi hep 😂
eylulvari Eceyavuz ikisi de vermedi, kadın doğumcum diyetisyene gitmemi söyledi. devlet hastanesinde önce dahiliyeye gidiyorsun orası diyetisyene yönlendiriyor. diyetisyene durumunu izah edince sana diyet programı uyguluyor. sabah akiam ölçüm yapıp not alıyordum ve bunu kadın doğumcuma gösteriyordum.
fatma8906 Arkadaşlar benim değerimde açlık 84 1 saat 147 2. Saat 141 sizce ne derler sonuca korktum.Tsh içinde ilaç içiyordum 3 altına düşsün diye tam tersi yükselmiş
Aleww fatma8906 140’ı sınır olarak doktorlar baz alıyor canım, seninki sınırın biraz üzerinde çıkmış. Belki Diyetisyen’e yönlendirir doktorun Ama mutlaka beslenmene dikkat etmelisin.