Denizyadaaras işte sancı değil canım.ağrım yok,sancım yok.ama solda poposu var mesela.baş aşağı şuan.daha çok solu bi dikiyor,karnım yamuluyo ve orası sepsert oluyo.bazen daha az sertleştiriyor.çok olunca böyle kalbim çok atıyor gibi,nefesim kesiliyor sanki.arada değil de daha yoğun olmaya başlayınca yakınımda bir doktora gitmiştim.bir kere nst bağlandı birşey çıkmadı.dedim o an sertleşme hissetmedim yalnız nst deyken.doktor da sancı olsa mutlaka görülürdü dedi.işte ultrasonda rahimağzı kapalı dedi kendi doktorum.bugünkü rahimağzı görüntüsünü atmıştım.yalnız konikleşme var dedi.yani tepeden v gibi olmuş rahim ağzına doğru.bebek sanırım zorluyor o sebepten.uzunca yazdım belki benim gibi olan vardır yararlanır dediklerimden diye