Hanımlar meraba. 34+haftalik gebeyim. Bugün doktor randevum vardı. Uktrason ölçümünde 2650 gram kilosu ve de bası büyük dedi. Zaten iri bir bebekmis hep öyleydi bastan beri. bu şekilde giderse eger büyümesi sezeryan olursun dedi. Moralim cok bozuk. Ben normal istiyordum. Böyle bir durum yaşayıp normal doğum yapan var mı