Dün de konu açmıştım ve karnımda sertleşmelerin sık olmaya başladığından,rahimağzının 30 mm olduğundan bahsetmiştim.bugün yine aynı doktor çağırmıştı.idrara sıkışık gittim ve rahimağzını daha net gördü.31 mm.fakat hafiften açılmaya başlamış gibi bir cümle kurdu.progestan mutlaka kullan,hatta bugün iğnesini yaptıralım dedi.kendi doktoruma yazdım ve rahimağzının ultrason görüntüsünü gönderdim kendisine.rahimağzı kapalı ancak konikleşme var dedi.bu arada bebeğim baş aşağı pozisyonda.o mu sebep oldu buna bilmiyorum.magnezyumu kullanmaya devam edin ayrıca adalat crono alın dedi kasılmaları önlemek için.aranızda adalat kullanan var mı? Hapı kullanmaya da endişe ettim,yüksek tansiyon ilacı ve benim tansiyonum genelde düşük.doktorum çok düşerse bol su için,adalat şart kasılmayı önleyecek diyor da sizlere de danışmak istedim.adalat kullanıp kaçıncı haftalara geldiniz arkadaşlar?