Kbrazcan canım ben şuan 18 haftalığım. Tek yumurta ikizi benim. Bu haftaya kadar o kadar kötü geçti ki hiçbirşey yiyemedim her yediğimi çıkardım serumla beslendim, kendi evimden tiksindim sürekli annemde kalmak zorunda kaldık. Ama son 1 haftadır çok iyiyim, geçiyor merak etme bünyeden bünyeyede değişiklik gösterebilir sabret sadece sonra nasıl geçtiğini anlamıcaksın bile🤗