Ozi__ Kızlar merhaba bugun ultrasonda alttan bakıldı 5+6 haftalık kese guzel düzgün dedı doktor yolk kesesıde gorundu ancak bebegı goremedık Cuma tekrar gelmemı soyledı sızce normal mı 🤷🏻♀️
Sevda41 Ozi__ normal önce kese sonra bebek görünüyor zaten daha çok minik keseyi bile çok geç görenler var
Ancelina Ozi__ benim de böyle olmustu bebek ne zaman göründü hatırlamıyorum ama kalp atışı 7+3 de duymuştuk. Hayirlisi olsun inşallah
Sevda41 Ozi__ içinizi ferah tutun bizde 6. Haftada kese gördük 8 de mi ne bebek gördük kalp atışı dinledik 🙏🏻
Asfnags Bende 4_5 haftaligim benimde kese göründü embriyo görünmedi bayramdan sonra gel dedi kalp atisinada bakariz dedi ve benm bugün hagig kanama ve kahvenrengi akintim geldi
Ozi__ Asfnags insallah canım bayramdan sonra gorunur ıkımızınde Bayram sevıncı yaşarız 🙏🏻 Doktora akıntıyı sordun mu canım hala devam edıyomu benım akıntım yok ara ara beyaz akıntı gelıyor
BraEfkanToygar Hlygrs Ozi__ ben ilk kontrole gitmeden önce araştırmıştım bu olayı ilk haftalarda gözükmeyebiliyomuş hiç strese girme bir haftaya kadar gözükür daha çok minik hayırlısıyla kucağına alırsın inşallah 😊
Merve43 Ozi__ normal canm benim 6. Haftada bebek yoktu sadece yolk kesesi vardi 5 gün sonra kalp atışını duyduk şükür vajinal ultrasonla
Asfnags Benim cuma gunu alttan baktı kese göründü ben.ultrason biriminde çalışıyorum kendi dr bakti keseyi gordu ama embriyo gorunmedi kanamada.olunca ben izin aldim bayramdan sonraya kadar yokum zaten istirahat edicem bakalim
Ozi__ Asfnags çok gecmıs olsun canım ınsallah bır daha tekrarlamaz kanama bende dınlenıyorum yormamaya calısıyorum kendımı haberleselım 😌🙏🏻
Rbs111 Ozi__ 6+1 karından gözükmedi alttan gözüktü. 2-3 güne oluşur bebeğin ama yine de 7-8 haftalarda git karından görürsün hem
Ozi__ Rbs111 insallah canım beklıcem ıcımı ferah tutucam dedıgın gıbı 2 3 gune ınsallah olusur Bayram sevıncı yasarım 🙏🏻
Sumeyye_g Ozi__ merak etme sağlıklı gebeliğin varsa 7 haftada bile gören var ilk haftalarda bi şikayetin yoksa sıkışık doktora usg ye girme
Ozi__ Sumeyye_g Cuma tekrar cagırdı canım acaba erken mı bılemedım 🤷🏻♀️ Bugun karından gorememıstı vajınal baktı