Kizlar 37+4 um bugun cati muayenesi oldum acikligida bakti hic kasmadim ve hissetmedim bile yani iliskiye girmekten daha basit hic abartilmaya gerek yokmus😂 doktorda aferin hic kasmadin boyle olursa kolay dogum yaparsin dedi gercekten hissedilmiyor aama etrafi dinleyip korkutmayin bosuna kendinizi acicak birsey degil ya da can yakicak zaten mantiken iliskiye giren insanin iki parmaktan caninin yanmasi biraz zor bir ihtimal kasmmakta onemli olabilir tabi :) benim catim gayet musaitmis sukur acikligim yok ama dogum kanalina girmis kizim :) artik heran bekleyebilirmisiz keyfine kaldi yani