merveslem Kızlar 2 li taramada renkli ultrasonda doktorum erkek gibi görünüyor dedi. 4gün sonra başka bir doktora gittik ultrasonu siyah beyazdı ,kız bu bebek dedi . Böyle karışıklık yaşayan var mı ? Haftam 13+5
melikeyakisikli daha çok erken canım doktorunun aklını karıştırması kötü olmuş bazı gebelikte evet 12 haftada bile gösteriyor ama emin olmadan konuşması kötü olmuş 15 haftanı bekle net cevap almak için
merveslem Maalesef iki doktorda farklı söyleyince insan tereddütte kalıyor ama herşeyin hayırlısı sağlıklısı inşallah 🥰
Dniiz Canım bana iki kere erkek dendi 2 kere kız ayrıntılıyı bekliyordum başka bi doktora gittim geçen hafta çünkü artık 22 haftalık olmuştık o kesin kız diyince bir şeyler bile aldım artık :)
merveslem Maşşalah seninde çok kafanı karıştırmışlar o zaman ☺️ Olsun sağlıkla doğsun inşallah bebişin 🥰