Arkadaşlar dr dün çatı muayenesi yaptı hiç bir sıkntı olmadı ta ki akşam oluncaya kadar akşam yoğun kanlı akıntı oldu çok korktum bir yandan da bebeğimin hareketlerini saydım hareketlerinde bir sıkıntı yok 1 hafta lekelenme gibi olabilir dedi ama ilk gün olduğu için mi bu kadar yoğun geldi şimdi dr dediği gibi lekelenme tarzında geliyor başına gelen var mı çok korktum bu arada 1 cm de açıklığım varmış