Sny_hkn10 Merymry erkem testte çıkanlar var canım geç döllenme değilse 😇 ki inşallah vardırr inşallahh güzel haberler ver bize
Sny_hkn10 Merymry hapyy momun bebeğim kısmında zaten şeye denk gelmiştim ben kadının adetine 4 5 gün kala yerleşme tamamlanmış olur diye yanlışsam affola bu tarz bir şeydi canım
Sny_hkn10 Deletedmom3 bende aldım testi ama sarı test ya adet günü yazıyormuş üstünde erken tedt değil yani dimi 30 tl de para verdim
Guul Sny_hkn10 valla bildigim kadariyla yumurtlama ve dollenme gerceklestikten sonra 6 ila 12 gun arasinda yerlesme tamamlaniyormus
Sny_hkn10 Guul aynen canım zaten yumurtlamadan 14. Günde adet oluyor silik de olsa varsa çıkar bence arkadaşınki 😇
Fadime3543 Sny_hkn10 en iyisi internetten almak ben 14 tl erken gebelik olanını aldım canım inşallah bidaha lazım olmasın 🙏aslında olduktan sonra çıkıyor öteki testlerdede önceki hamileğimde 3 tl almıştık dört gün önce çıkmıştı
Guul Merymry yok canim benimde 4 gunum var daha. Sabah erken testle denicem. Dun kan verdimde sonucu hemen alamadim malesef bekliyorum
Dilarasavull44 Merymry bende adete 4 gün kala yaptm test sonra kan verdim kanda cıktı ama 1 hafta dayandı bebegim düştü göğüs agrım belirtilerin varmı canim
Merymry Dilarasavull44 arada sancı geliyor gidiyor ama benim hep vardı cnaım adet öncesi göğüs ağrısı birde testte çıkmışmıydı cnm
Akduygu Merymry benimde dün dört gğn vardı kan verdim çıkmadı ümidimi kaybetmedim adet gecikirse bi daha baktırcam bi ihtimal 🌼
Ggggggggggg Merymry 4gün kala kan verdim negatif çıktı tam adet günümde hamile olduğumu öğrendim boşu boşuna üzülmüşüm bir hafta 🤷🏻♀️ İnşallah hamilesinidr Canım ama sabredebilirsen bekle bence
Sny_hkn10 Fadime3543 yaa ne gğzel erkenden çıkması biraz da döllenmeye bağlı ne kadar erken döllenirse o kadar adetten önce idrara geçiyor