Merhaba benim de aynı haftalarda kahverengi akıntım oldu.Doktoru arayıp danışmak,gerekirse gitmek en doğrusu ama ben şu şekilde yaptım.Serklajlıyım sürekli evde istirahatteyim.Kalkıp doktora gitsem yol vs daha çok sarsılmış olacaktım.Bir de ilk bebeğini kaybetmiş ve onlarca kanama geçirip her seferinde yollarda muayenelerde helak olmuş biri olarak artık kendi kendimin doktoru oldum.Kanamayı fatkettiğimde hemen vajinal fitil olarak progestan 200 başladım.Sabah ve akşam.10 gün devam ettim.Sürekli yattım mecbur kalmadıkça ayağa kalkmadım.akıntıyı takip ettim,renk kırmızıya dönseydi beklemeden doktora gidecektim zaten.ama çok şükür iki üç gün içinde sarıya döndü ve kesildi.doktoru aradığımda da ben de aynılarını yapmanı önerecektim,farklı olarak ultrasonla bebeğe bakardım dedi.bebeğimin re hareketleri normal devam ettiği için ultrasona gerek duymadım.İnşallah sizin de bu şekilde olur.çok iyi takip edin ve dinlenin.Geçip gider inşallah hızlıca