anne_can16 Kızlar Ağustos’un 16 sinda adet günüm Ağustos’un 1 inde iğne vurduk. Bugün öylesine test yapayım dedim inçe silik bi çizgi çıktı. Yanılıyor olabilir miyim acaba ? Böyle bi durum yaşayanlar yada? Acele mi ettim yada ?
Sermec anne_can16 canım ıgnenın etkisidir o bende 4 ay önce klomen ve catlatma ıgnesı ile hamıle kalmıştım ama maalesef 7 haftalıkken düşük yasadım ben ıgneden 22 gun sonra kan vermiştim degerım 3300 dü o zaman Allaha şükür su an 5 haftalık hamıleyım yıne genelde iğneden sonra 15. Gun dogru sonuc veriyor cnm
Dilarasavull44 Sermec ben bu ay takip yaptırdım doktor iğne yapıcağı gün yumurtan çatladı dedi adeten 16 gun sonra yumurtam çatladı bu gün 9 gün gecti teste cikarmi acaba
Sermec Dilarasavull44 bence cıkmaz cnm genelde ilk 12 13 gun iğne etksıı var dıyolar bence en mantıklısı adet gününde ya da gecınce test yapmak ben 3 gun gecınce yapmıştım
Dilarasavull44 Sermec ben iğne yapmadım ama doktor yumurtan kendiliginden çatlamış dedi 16 günde çatladı yumurtam yumurtlamadan 3 gun sonra gogus agrım başladı