Elifdddd Canım sakin ol ben De hamileliğim boyunca kan sulandırıcı iğne kullanmadım. Perşembe sabah sezeryan olcam ve kilo sebebiyle biraz Tombulum da :) doktor dün kan sulandırıcı başlattı. Pazartesi Salı Çarşamba iğneyi olcam Perşembe sabah ameliyat olcam. Sonrasında da bir kaç gün kullanmaya devam edicem. Kötüyü çağırma güzel düşün güzel olsun :)