Hala geçmedi gittim ama nts de sancı çıkmadı acilmamda yokmuş idrarima bakıldı sağ böbreğinde 5mm çapında taş kum varmış idrar yolu enfeksiyonu varmış ilaç verdi suya katıp icicekmisim gece son idrara çıkıp ama hala sancı giriyor soluma uzandım biraz rahatladı teşekkür ederim 🙏💕