BirVeraAnnesi35 geçmiş olsun, o nasıl bir ağrı? Bu sabah bende de oldu ama sonra geçti. Belimi pvalarken eşim orası tam böbrek kısmı dedi ama bilemedim içime kurt düşürmekte istemiyorum. Ayrica bel fıtığı da var bende belki de o ağrıtmiştir diyorum kendime. Enfeksiyon vardı antibiyotikler falan kullandım belki ondandır diyorum. Yani bi huzursuz oldum herşeyden nem kapıyorum :/