Selen111 ağrın direk kasıklarda mı oluyordu canım , benim de hafif vardı enfeksiyon doktor bitkisel bir ilaç verdi ama bi türlü geçiremiyorum hep akıntım oluyor işteyken de kuru tutmak zor oluyor bölgeyi
bugün kasıklarım cok ağrıyor ve halsizim galiba enfeksiyondan yine ,