Herhalde birçoğunuzun çocuğunda bebeğindede kabızlık sorunu yaşanıyor yada yaşanmıştır biz de bu konuda muzdaribiz oğlum 1.5yaşında sürekli kabızlık yaşıyor benim yardımım olmadan yapamıyor kakasını doktora götürdüm Konya da yaşayan varsa bilen bilir medicana hastanesinde eylem hanıma götürüyorum duphalac şurup verdi oda bi süre sonra fayda etmemeye başladı çünkü vücut alıştı herhangi başka bi sorun olup olmadığı için henüz götürmedim şuanlık evde yapabileceğim şeyler deniyorum beslenmeside düzenli yani kabız olucak diye muz yemiycekmi bu çocuklar korkar oldum bişryler yedirmeye artık sizlerde yaşıyorsanız ve düzene girdiyse nasıl oldu ne verdiniz neler yaptınız paylaşırsanız sevinirim