Merhaba kızlar, aklıma takılan bir şey var size onu sormak istiyorum. Ben 57 kilo ile hamile kaldım 53 kiloya düştüm ilk aylarda daha sonra kilo almaya başladım şu an 32 haftalığım 64 kiloyum hamilelikte almış olduğumuz kiloları hamile kaldığımız kiloyu baz alarak mi hesaplıyoruz yoksa zayıflayip almaya başladığımız kısımdan mi hesaplıyoruz ?