Kızlar 25 hafta+3 günlük hamileyim 2 haftadır çok kötüyüm idrar yolu enfeksiyonum yüksek çıkıp kana karışmıştı ateşim 39larda geziodu kusma şikayetim vardi 2 gün hastanede yattım. Şimdi ateş gitti mide bulantısı ve halsizlik kaldı afedersiniz ne yesem cikariorum en azından meyve biraz daha midemde kalıyor onuda kusuyorum bebek saclaninca böyle olurmuş annem hiç yaşamamış ben saçlı doğmuşum ama böyle olmamış Kayinvalidem benim gibi olmuş dogurana kadar kusma şikayeti devam etmiş doktora randevu aldım yarın bilen yardımcı olabilir mi???