Dabat Gamzeinci00 bende merak ediyorum. Kendiliğinden gelmiyor benimki ucunu sıkınca süt rengi gibi bazende su rengi gibi sıvı geliyor ben 27+5
aslimutlu1 Gamzeinci00 benim 16+6 benden de geliyor canım . Doktora sordum normal dedi . Sıkma yeter ☺️
R_abia Gamzeinci00 gayet normal sıkmadığın sürece sorun yok ☺️ Erken doğumu tetikliyor çünkü sıkmak uyarmak ☺️
Selen111 Dabat sakin sıkma canim o ilk gelen sütümüz bebeyimizi ilk besini süt gelsin ucunu sil ama sakin Sen sıkma cok