Kizlar hastaneden ciktim simdi duzenli sancilarim cikti cati muayenesi yapti sancim cikinca , pozisyonu falan gayet guzel dedi catinda normale uyumlu dedi.Kilosu 3.300 mus minigimin. 1 parmakta acikligim cikti. Duygularim karmakarisik oldu. Sizce dogumum yakin mi.. ay neler yapmami onerirsiniz acikligin artmasi icin🙊 bu arada bebisimin gobusu onden gittigi icin ne kadar erken dogurursan o kadar iyi bizim icin dedi.🤗