Esezgin Kızlar merhaba, Aylık rutin kan testi yaptırıyorum sağlık ocağında 17+4’üm. Kanda bhcg değeri çıkmamış (özellikle gebelik için yaptırdığımı söylemiştim) normal mi değerin çıkmamış olması?
Yaren55 Esezgin kan tahlilini ayrı ayrı yaptılarsa geç çıkma olasılığı var benimde bintahlil çıkıp digeri çıkmamıştı saglık ocagında tekrar yapmışlardı sende tekrar yaptır istersen
Demirleblebi Esezgin hamilelik kesinleştikten sonra tekrar beta hcg bakıldığını ilk kez duyuyorum. Neden istiyordu doktorunuz merak ettim. Özel bir durumunuz mu var?
Esezgin Zeynepzeze geçen ay da yaptırdığımda yazıyordu bu sefer yazmadı. Acaba hormon belli bir haftadan sonra yükselmiyor mu?
Esezgin Zeynepzeze Zeynepzeze gebelik var 17 haftadayım çıkmamış olması korkuttu acaba bişey mi var diye
Esezgin Demirleblebi özellikle bhcg bakılmıyor. Demire falan bakması için genel kan testi bu. Her seferinde bhcg de çıkardı bu sefer çıkmamış.
Deletedmom3 Esezgin doktor istemediyse ozellikle bhcg yi kese goruldukten sonra bakilmiyor canim endise etme
Deletedmom2224 Esezgin 12. Haftadan sonra beta hcg düşüyor bildiğim kadarıyla o yüzden çıkmamıştır zaten neden ona bakıyorlar ki artık gerek yok
Merve43 Esezgin canm 17 haftalık gebelikte betahcg bakilmasinin mantigi nedir ilk defa böyle bisey duydum