Arkadaşlar merhabalar. 17+0 günlük hamileyim. Doktorumun 12.haftada içmeye başlamamı söylediği kan ilacım GYNO FERRO SANOL DUODENALi bugün kullanmaya başladım. Kullanır kullanmaz yarım saat içinde biten bulantı ve kusmalarım yine başladı. Benimle aynı durumda olan var mı? Yardımınıza ihtiyacım var