ayseguloks 04 agustosta adet olmam lazımdı olmadım erken gebelik testi yaptım negatif çıktı , hala adet olmadım ve hamilelik belirtileri yaşıyorum idrar testine çıkmayıp kanda çıkar mı acaba ? Ne yapıcağımı şaşırdım
AsilveDuru ayseguloks aynısını suan bende yaşıyorum canım. Benim adetim bes gün gecikti ve yaptığım testler hep negatif. Kan testi yaptırmaya korkuyorum yine negatif görürüm diye
Merveplnc ayseguloks canım ben aylarca yaşadım bu sıkıntıyı 15 gün geciktiğim bile oldu kan testine gitmemiştm idrarda çıkmayınca 8 ay boyunca hep düzensiz oldum 3 gün 5 gün geçti hep testler hep negatif 😪 sonra ocakta 1 gün geçti yine olurum düşüncesiyle bu sefer almicam test dedim sağlık ocağında kan değerlerime baktırıcaktm hamilelik şüphesi varmı dedi hekim 1 gün geciktim ama hep gecikiyorum dedim bakalım olsun zaten kan veriyosun dedi olur dedim. İçimemi doğdu nolduysa eczanenin önünden geçerken test alıyım dedim normalde hep erken gösterenlerden alıyodm 20 tl fln fiyatları çıkmicak zaten diye 3 liralık test aldm 😂 eve geldim yaptm umrumda değil ama teste damlattım geziyorm evin içinde bi gidiyim dedim bi baktm çift çizgi🙄🙄🙄🙄🙄 ağla ağla heyecandan elim ayağım dolandı🤦🏻♀️ Demem o ki kafaya takınca olmuyo oluruna bırak 8 ay her ay diyorum bak 1 ay gününde olmadı en sonunda 15 gün geçmişti 🙄🙄😪😪
Akduygu Bende hamile olduğumu düşündüm pembe bi kanama yaşadım adetime on gün kala. O günden beri ağrım var adet gibi hiç daha önce yaşamadığım için kesin hamileyim dedim dün kan testi yaptırdım doktor gebe değilsin hatta şuan adetsin dedi. Adet değilim ve 3 gün var adete . Kasıklarım ağrıyo adet gibi bilmiyorum. 😞 Kanına baktır canım