ftmhmt_6 Hanımlar oğluma pano yaptırdım ve çok memnun kaldım fiyatı çok uygun ve çok ilgililer.Özenerek yapılmış el emeği panolar düşünürseniz kaçırmayın 😉💙https://instagram.com/huzur_kokulu_panolar?igshid=1guq89unlanbl https://i.hizliresim.com/NLOLpk.jpg
EAK ftmhmt_6 Çok güzel olmuş canım.Sağlıkla al bebeğini kucağına 🙏 Ben de aynı yerde yaptırdım çok memnunum canım.Kokusu da mis gibi kalitesi de çok iyi ve fiyatı süper 50TL yaptırdım. Kensisi de forumda zaten @Anneoluyorr1 kullanıcı adıyla.O da oğlunu bekliyor. [url=https://hizliresim.com/VQ3Njy][img]https://i.hizliresim.com/VQ3Njy.jpg[/img][/url] [url=https://hizliresim.com/nbJp45][img]https://i.hizliresim.com/nbJp45.jpg[/img][/url] [url=https://hizliresim.com/vaJV3m][img]https://i.hizliresim.com/vaJV3m.jpg[/img][/url]
Elifirem EAK evet bu forumda ben de daha önceden yaptıgını duymustum forumda olması bizim gibi anne adayı olması gercekten güven verici