Bu 7 günde yaptığım 7. Gebelik testi ama sonuç hep negatif hep hüsran. Adetim 5 gün gecikti. Hamile olsaydım suan belli olması gerekmiyormuydu. 5 gün öncesine kadar akıntım vardı beyaz krem şeklinde. Şuan göğüslerim acıyor acaba buda adet olamadığım için acıyor olabilirmi. Ben 27 günde bir adet oluyorum. Son adet tarihim 5 temmuz. Suan negatif cıkıyorsa sizce hamilelik yokmu arkadaslar. Kan testi yapmadım daha korkuyorum cunku. Allah isteyen herkese annelik duygusunu versin Amin.