Sfydmn Kızlar herkesin başına gelir kabızlık basur vs ıkınma halinde bebeğe bi zarar olur mu 10 haftalık daha şuan benimki
BenMathilda Sfydmn bi zarar vermiyor abartmadigin surece ama dogum sonrasi makata ciddi zarar veriyor kabiz olmamaya bakin 😃
Ummu2929 Sfydmn tabiki ikinmaman gerekiyo daha cok yeni tutunma doneminden çıkmamış küçücük etkileyebilir
sevval55 Ben çok kabızdım ıkındım ıkındım eşim cocugu dusurcen ıkınmaktan dedi güldük eğlendik 10 dk sonra adet gibi kanamam olmuştu doktora gitmiştim simdi aklıma geldi acaba ıkınmaktanmı oldu diye🤔🤔🤔🤔