Merhaba hanımlar bugün 35 hafte olduk. Ve 3 haftadır tansiyon sıkıntısı yaşıyorum geçen haftada iki gün hastanede yattım. İlk küçük tansiyon derken büyük tansiyonumde 16 lara kadar yükseldi. Hastanede ayarlanrı tansiyonum alfemet iki tane kullanrken 4×2 e çıktı... 2 gündar iyiydim tanziyonum 14 16 sayretti dün aksam. Küçükte 11bile oldu... başlarda hiç başım falan ağrımıyordu artğk hissetmeye başladım.... kimler böyle. Ve bu sekilde olup neler yaşadınız normal doğum yapabildiniz mi ??