Nur___ Kızlar merhaba, bugün kontrolümde usg da bebeğin plesantası önde dendi, sonuçları doktora göstermedim daha, bi kaç gün sonra diğer tahlillerle göstericem, bilgisi olan var mı,(25+1) 26.haftadayız 🌸
Nora Nur___ Bildiğim kadarıyla aşağıda olmadığı surece sorun yok.. sadece hareketlerini daha geç hissedersin..
Nur___ Nora zaten öyle oldu kardeş.. 23 de filan netleşmeye başladı şu an net de hani doğum için bi sıkıntısı olur mu acaba
busraaammm iremguerbuez benim de önde görüldü 20 haftalığım sizce düzelir mi ama ben hissediyorum hareketlerini
Nur___ iremguerbuez öyle oluyor zaten bende hep nazik kızım diye seviyorum yavaş dokunuşları var bebeğimin ❤️
Seda41 Nur___ anterior olmasında hiçbir sıkıntı yok. Sadece bebeğin hareketleri daha ufak hissediliyor. Sıkıntı yapma kendine boşuna..
Nur___ @busraaammm# 5502352 bi kaç video izleidm, 25.haftada net tanı konulur diyor ama 30 a kadar rahim büyümesi devam ettiği için yukarı çıkabilir diyor, tabiki çıkmazsa vajinal doğum önermiyor bi çoğu doktor
Nur___ Seda41 işte sıkıntı o zaten sezeryan olmak gözümde değil gene de bebek sağlıkla doğsun da öenmli olan o ama bi ay çok uzun zaman kontrolü için hareketlerini az hissedince zor oluyor 😏
Nadide55 Seda41 Bende de plesenta previa var 13 haftalığım progestan kullanıyorum insAllah yukarı çıkar
Adanur Nadide55 bende senin gibiyim canım ama doktor yukarı cıkar ddi. Çoğu yukarda küçük bi kısmı doğum kanalının orda ddi oyuzden haftan ilerledikce rahim büyüdükce cıkıcaktır ddi. Cıkmayanını cok nadir görülür ddi. Progestan 100 mg kullanıyorum 13 haftalığım. Hiç lekelenme şeklinde bişey yasadın mı öyle oluyormuş genelde
Nur___ Nadide55 doktorlar Erken gebelik haftasında ki p. Previaları değilde 25.hafta ve sonrasındakileri değerlendiriyor bu konuda çok araştırdım bugün, bende de oldugu için, 30. Haftaya kadar yukarı çıkabilir deniyor ama bilmemiz gereken bişey var ki plesanta previa da asla alttan muayene yok aklınızda olsun 🌸