R_Arslan zaten çatıda büyük korkular yaşayıp kasanlara normal yapamazsın diyen ebeler oluyormus burda okumuştum yine.Her şey beyinde bitiyor ben ona inanıyorum.Korku en güçlü inançtır ve korktukça onu hızla çağırmış oluyoruz sonra korktuğumuz başımıza geldi diyoruz.Hep güzel şeyler düşünmek lazım😇