Ya ben bu zamana kadar kontrollerimde hep kanuniyi tercih ettim ve hep farklı doktorlara muane oldum ve bebeğim iyiydi fakat gecen kanuni acile gittim bebek küçük yanlış adet tarihin dedi bugünde özele gittim dogru dürüst bakmadı bile bebeğin 33 haftalık dedi ama normalde bugüne kadar 34+6 olması lazım napıcam kime inancam