hilaliminannesi ama benim anneannem adana şehir hastanesinde ameliyat oldu fena değildi. Elbette bazı aksilikler oluyor, devlet hastanesi sonuçta. Ama sen stres yapma, madem ekonomik gücün yok, şehir hastanesinde doğum yapabilirsin. Kötü davranırlarsa da ücret vermiyoruz diye böyle davranmaya hakkınız yok böyle devam ederseniz sizi cimere şikayet edeceğim de, hakkını ara.