Ben de yarın 14 hafta oluyorum baş ağrısından bıktım 😶 mide bulantım yok ama özellikle akşamları başım çok fena tutuyor alnımdan ve hareket ettikçe de zonkluyor her tarafı bir parol içip yatıp uyumaya çalışıyorum ama zor geçiyor... bu haftaların derdi baş ağrısıymış zaten hormonal olarak