Kızlar dogumum başladı dün devlette çok sert davrandilar bağırıp duruyordu çatı muaynesinde elini komple koydu canım çok acıdı ve hala ağrıyor..az öncede bi haber aldım bi kadın 3 gun once o hastanede normal yapmış ve yırtılma olmuş bayagi dikiş atmislar kız suan tekrar hastanede dikislerden bende korktum..maddi durumumuz pek yeterli değil ozeldeki muayene ücretleri maksimum ne kadar gider??birde özel devlet farkedermi ben aynıdır diye düşündüm sonuçta 10 cm açılmayi bekliyorlar ondan sonrası bizde ikinma falan lütfen birsey söyleyin kafam Alak Bulak oldu ya? ?