cqdm46 Arkadaşlar 25+2 haftalık hamileyim. Düşündüğümüz isimler : Göktürk Gökberk Altay Gökalp Ne dersiniz?
Bertug-Tugberk-Mom cqdm46 göktuğ ve bertuğ da güzel isimler bence 😊 düşünebilirsiniz. Gokalp olabilir 👍
Ozgecicek cqdm46 bende 25 haftayim henüz isme karar veremedik Göktürk cooooook güzel gorumcemin çocuğunun adı olmasa ben kesin koyardim. Çınar düşünüyoruz biz de ama çoğu kişi ağaç ismi vercen çocuğa diyor sizce nasıl
ygmrsfk Bertug-Tugberk-Mom Bir oğlum var ismi Göktuğ Aslan şimdi ikinci oğlum gelecek inşallah onun isminide Bertuğ koyacağız inşallah 🙏❤️
ygmrsfk Ozgecicek cinar çok güzel anlamı ama Cnm çok kişi koyuyor sanki standart isim gibi cinar aras ayaz poyras rüzgar kuzey güney bunlardan çok var 🤣😅
SemaAsya cqdm46 miss gibi Türkçe isimler hepsi birbirinden güzel. Favorim Göktürk. Kimse bana kızmasın da Arap ismi duymaktan sıkıldım:( Hele bu Suriyelilerden sonra psikolojimiz bozuldu...
Mebos Erkek olursa deniz Asaf düşünüyorum ama bakalım benimde görümcemin bebişinin adı Göktürk Ömer mesela
Bertug-Tugberk-Mom ygmrsfk harika 🥰 sağlıkla dünyaya gelsin, bende bertuğ düşünüyordum ama benden başka kimse istemedi çok güzel bi isim bence. Göktuğ yada metehan koyabilirim 💕🥰
cqdm46 Bertug-Tugberk-Mom Göktuğ demesi birazcık zor ama Metehan harika, ayrıca tanıdığım cok tatlı bi Metehan bebiş var inşallah sağlıkla doğsun 💕😍😊
Dnznrgz Kızlar Pars ismini duyan var mı hüseyin nihal atsiz in bozkurtlarin ölümü kitabinda geçiyor onbaşı Pars diye bi karakter birde eşim divanü lugatit türk te komutan anlamina geldiğini söyledi ama bilemedim öz turkcede pars (bars) olarak geciyor
MMinee Dnznrgz Benim çok sevdiğim bir isimdir Pars ama sağolsunlar soğuttular daha sonra Alp ismine karar verdim artık kimseye söylemiyorum 🙂