Kızlar geçen hafta kontrole gittim de doktorum bebek baskı yapıyor hissetmiyormusun dedi hayır dedim gerçektende hissetmiyordum nst ye aldı birşey çıkmadı dünden beri baskı hissediyorum kasıklarım ağrıyor belim va kalçam ağrıyor ve iç çamaşırım nemli oluyor benim gibi belirtiler yaşayan var mı yada Doğum yapan bu belirtilerle