SenaGuse Dilarasavull44 6.haftadan 12-13.haftaya kadar sürmüştü ağrım dokunamıyordum sutyen giymek acıtıyordu ama göğüsler serbestken daha çok acıtıyordu 🤦🏻♀️
Iremgokce Dilarasavull44 ilk zamanlarda taş gibiydi ve omzumdan göğsüme doğru yayılıyodu nerdeyse ama güm geçtikçe şişliğide indi ağrısıda geçti doğuma yakın tekrarlar heralde
Dilarasavull44 Ben yumurta takipi yaptırdım bu ay Bu gün 9 günüm yumurtlamadan sonra göğüslerim çok agriyo elleyemiyorum 4 ay önca düşük yaptm aynı belirtileri yasiyorum
Mebos haftadan beri göğüslerim ağrıyor acıyor ne kadar sürer bilmiyorum ama can yakıyor şuan 6+3 devam ediyor
Berkos Mebos acaba başka ne gibi belirtileriniz var ? Ben 5+6 yim.. birkaç gün önce sol kasıkta batma doluluk vardı ama kayboldu suan kaşıklarımda hiçbir şey hissetmiyorum sadece hafiften karnımda ağrı var 😣
Buzii 3,5 4 haftalıklarda hamileliğimi öğrendim 5. Haftasında başlarında başladı göğüs ağrısı. Ama en en erken belirti akıntı ve bel ağrısıydı
Dilarasavull44 Benimkide aynı şekilde çok merak ediyorum acaba gebelik varmı diye arada kasik agrisi oluyo
Mebos Berkos kasık ağrım var adet sancısı gibi sağ tarafta daha çok oluyor kokulara hassasiyetin var ilk başlarda süt koktu daha süt içemiyorum şuan
Dilarasavull44 Göğüs agrisi var bide arada kaşık agrisi oluyo başka belirti yok bide göğüslerim çok sıcak yaniyo sanki
Dilarasavull44 Arkadalar benim göğüs agrım sabah kalktığında daha fazla oluyo ama öğlene doğru hafifliyor sizinde öyle oluyomuydu
Edali87 Dilarasavull44 evet Cook agriyor sabah biri kesiyor gibi uçlarını açıp bakıyorum o derece. Bi çaresi yok mu
Dilarasavull44 Iremgokce bu gün benim 9 günüm yumurta takipi yaptırdım 13 adet oldum 28de yumurtam çatladı onun üzerinden 9 gun geçti göğüslerim agriyo baya şişmiş test yapsam cikarmi acaba
GozdeBabur kızlar benim de son adetimden(22.07.2019) beri göğüs hassasiyetim var ilk defa böyle birşey yaşıyorum adetim başlayacakken olurdu böyle. 17 ağustosta tekrar adet olacağım neden böyleyim :( koşturunca dokununca ağrısını fena hissediyorum.
GozdeBabur Dilarasavull44 çok geçmiş olsun üzüldüm :( Allah hepimizin kucağını doldursun boş bırakmasın. neden düşük yaptınız benim de rahim duvarı inceliğim var olsa bile bilemiyorum ne olur Allah bilir.
Dilarasavull44 Doktor yaşın küçük dedi böyle olabiliyomus bazen ben dikkat etmedim açıkçası hep evi temizledim hiç durmadım benim hatamdı hayırlısı böyleymiş