36 haftalık gebeyim.. En baştan beri aynı doktora gidiyorum (özele). Ama son 2 kontroldür aynı şeyi fark ediyorum.. Doktorum ultrasonda çok kısa bakıyor gibi.. İlk önce ölçümlerini yapıyor. Ardından yüzünü görmek için uğraşıyor.. Tabi hiç bir zaman net bir ultrason görüntüsü alamadık🤦♀️en son 20.Haftada bebeğe benzeyen bir görüntüsü var başka da yok..Neyse yüzünü görememe durumundan sonra sağlıkla gelsin diyo bitti.. Yani toplamda 2 dk anca.. Sizin doktorlarınız nasıl bakıyor.. Ben hiç hareketlerini falan görmedim ultrasonda..