Günaydın kızlar!
Cumartesi gecesi şiddetli bi ateşim çıkmıştı pek önemsememiştim eşim soguk duş aldırdı sonra yatmış uyumuştum ama hafiften sırtıma ve alt tarafıma sancı giriyordu bu arada 32 haftalığım.Eşim hastane için ısrar etse de kabul etmedim.Sabah kahvaltı yaptıktan sonra 2-3 saat sonra sağ tarafımda belime doğru makatımda ve alt tarafımda beni hüngür hüngür ağlatacak şiddetli bi agrı oldu.Önce biraz sıcak suyun altında bekledim sonra eşim böyle olmaz dedi hastaneye dedi ambulans çağırdık hastaneye geldik.Nts de sancı vardı ama açılma vb yoktu o kadar şiddetli sancım vardı ki ben doğurucam diye geldim.Doktor ultrason ile baktıktan sonra sağ tarafıma dedi idrar kesene çocuk baskı yapmış dağılmış böbreğine baskı yapıyor dedi.Hemen yatış verdiler.İdrarımı aldılar.Zaten enfeksiyon vardı.Kanımda yüksek derece enfeksiyon çıktı.Bugün Salı Pazar gününden beri yüksek ateşle uğraşıyorum.Hemşireler durmadan serum agrı kesici antibiyotik veriyorlar.Böyle birşey başına gelen var mı ?