Koalina ilk kullanmaya başladığım zamanlar zordu hele ilk içişimde yutamadan geri çıkartmıştım 🤮 daha sonra iyi mi kötü mü bilmem ama ortadan ikiye bölerek atabilmiştim ağzıma atıp burnumu tıkayıp direk yutuyordum puan tadına alıştım tüm tutabiliyorum😊