Koalina Günaydın bayanlar Bulantısı olanlar decaviti nasıl içiyor bugün başladım ama içer içmez çıkardım :(
Mevr Koalina hiç bulantım yok iki gün zorladım kendimi yuttum ama dün kustum en sonunda gerçekten iğrenç bir kokusu ve tadı var nasıl yapıcaz hiç bilmiyorum 🙄
Rabia2019 Koalina decavit iştah açıyormuş kızlar benim doktorum bana devit ve coledan yazıyor o yüzden, bunu bi doktorunuza danışın bence
Gizemmdenizz Koalina o ilacın buyuklugu hamile olmayanında midesini bulandırır vallaa ben 9 ay boyunca o ilaçtan ne cektim 🙄
Esesen Koalina bana 4 aydan sonra verdi doktorum hala sizin bulantınız var mı devletteki de özeldeki de 16. Haftayı beklicez demişti
Prensesimi_bekliyorum Koalina aç mi içiliyor bana sağlık ocağından verdiler ve birşey söylemedi nasıl icecegime dair. Ben de ilacın içindeki kağıdı okudum tok karnına içiyorum. Boşuna mı içtim bugüne kadar acaba 😱
Koalina Esesen 12. Haftayım ben dün Foliği bıraktırıp kan ve decaviti başlattı. Gerçi şey dedi bulantım var deyince bunlar da mideni yorabilir yorarsa biraz ara verebilirsin dedi
Mevr Koalina bana da aynı şekilde 12.haftada böyle dedi ve Doğuma kadar içiceksin bunları dedi hiç ara ver demedi valla 😔
Koalina Prensesimi_bekliyorum Bilmiyorum ki kutunun üstüne öyle yazmış eczacı keşke tok alınsa benim için daha rahat olur
Dudus Prensesimi_bekliyorum benim doktorum ekmeğinin arasına damlat yutamıosan demişti öyle yaptım faydası oldu tadını almadım hiç
Ummu2929 Benim dr um cok karşı o ilaca hele bide az da olsa yiyebiliyorsaniz hic gerek yok dedi bana ki cok sağlıklı ilaçlar degil onlar dedi ben 2 hamileligimde de kullanmadım
FSCMK Koalina ben decaviti bulantı yüzünden içemiyordum kırıpta içiyordum ama artık alıştım kırmadan içiyorum alışayım artık 😂😂doğurmaya geldim
Mevr Koalina ben kırıp içmeyi denedim dün daha beter oldum direk çıkardım çünkü tadı daha çok geliyor insanın ağzına bir dene kuzum valla. Eşim de bana ekmeğin arasına koyup yut diyo 😄 her yolunu denicez heralde bu gidişle 😬