Merhaba kaderdaşlar🤗benim adet tarihim 14 kasım 2018 ama döllenme geç olmuş diye 24 kasım yazdı dr um.bu tarihe göre 31 ağustos normal doğum tarihim ama bebeğim makat geliş olunca 17 sinde alalım dedi sezeryanla.2 hafta önce alması erken mi değil mi bilemedim.