yorumcuanneniz cok alaka aynı hastanede ultrasyona bende gırdım 20 dakıkamı suruyor bence sız saatlerı karıstırdınız galıbaa ıstersenız buraya 5 dakıkadan az surdugunu soyleyen onca ınsan gelebılır kezakı onuda gecın 20 dakıka surduyse neden ben 2 dakıka dıyım ve bebegımın sıkıntısını goremdıler baska devlet hastanesınde gordu bunlada alakalı bır sozunun varmı bende randevulu gıttım ama sızın dedıgınız gıbı bır sey degıldı hanfedı dandevum olmasına ragmen yarım saat 45 dakıka bekledım anlata bıldımmı