Esma_korpinar dış gebelik olup olmadığını kan tahlili ile anlayabilirsin . Bugün kesin kan ver. 2 gün sonra tekrar ver . Eğer 2 kat arttıysa normal, artmadıysa ya kimyasal ya dış gebelik . Ben dış gebelik geçirdiğimde normal gebelik belirtilerim vardı kan testi ile anladık