zeyata Eveeet postlara baktım ama yazan pek görmedim, var mı Ocak ayında doğum yapacaklar? Kim kaç aylık/haftalık hamile? Ocağın kaçında Doğum bekleniyor? Merak ettikleriniz, sorularınız, dertleriniz varsa yazın konuşalım anneler ❤️🥰
gamzemelisabasak zeyata Biz 17 haftalık olduk 🙏 17 yaşında ve 11 aylık iki kızım var bu bebişimde kız çok şükür 🙏 Ocak doğum tarihimiz inşallahh 🙏
Melek31 zeyata 18+2 yim 3u gebeligim 2 de kızım var şimdi de oğlum olacak kısmetse doğum 5ocak gösteriyor ama sezaryen olacağı için okadar beklemez herhalde bilemedim...
Nillyy Merhabalar bizim aslında 2 şubat doğum tarihimiz. Ama sezeryan olacağından ocak sonu olur büyük ihtimal ;) bu yuzdeen ocak annesiyim bende 14+2yiz çok sukur🤭🙏🏼
gamzosgamzos 18+4 olduk çok şükür Rabbime tahmini 3 ocak gosteriyor ama sezaryen olucağım için Allah nasip ederse Aralık sonu olucak galiba ☺
Dilaraatac 16+0 22ocak gibi görünüyor tarih oğlum olacak nasipse.iki temizlikte belime çuvalla taş bağlıyolar gibi oluyor sanki şimdiden ağırlaştım 7-8aylıkken napıcam acaba karnım da çıktı.bir de geçen haftaya kadar şiddetli baş ağrısıyla uğraşıyodum en son serum yedim dilimi ısırıyım bu ara yok🧿 ara ara da karnım ağrıyor hemen geçiyor bende durumlar böyle😊
Bibebe 17+3 olduk. 10 Ocak gibi gelecek prensesim 🎈hazırlıklara başladınız mı kızlar. Neler yapıyorsunuz bakalım.
zeyata Bibebe ben daha başlamadım arada özene özene bakıyorum ama almak nasip olmadı daha cinsiyette belli değil 😓
Gelincikk Allah nasip ederse bende ocak annesiyim doktorumuz ocak 25 dedi ama bakalım kısmet saglıkla gelsinde meleğimm 😊🙏
Rbiaakn zeyata 17+4 haftalığız doğum 10ocak gibi görünüyor kızımızı bekliyoruz inşallah 🌸 İştahsızlık var henüz kilo almadım hamileliğimi öğrendiğimden bu yana 4kilo verdim bu şekilde devam