btll2017szrr İlk kalp sesi, ilk hareketleri, ilk görüntüsü.. Anlatamıyorum her biri bir mucize ve içimde merakla beklediğim acaba kime benzeyecek ? Babasınamı banamı ? Diye düşüncelerde olduğum.. Herşeyden önceliğim, daha kokusunu bilmeden burnumda tüten bir duygumuş.. Rabbim isteyen herkese nasip etsin gerçekten, bazen doğuramıcam sanırım diye düşünüyorum böyle düşüne düşüne 30 haftalık olduk bile.. hep içimde kalıcakmış gibi geliyor, bazende kalsın herşeyden onu orada korurum diyorum 🤷🏼♀️. Annem anne olunca anlarsın , annelik doğurup büyütmekte değil derdi hep, doğru. Acaba iyimi ? Sağlıklımı ? Besinlerim ona yetiyormu ? vs.. Her birimiz sağlıkla kucaklayalım, ben hergünü kızımın ilk doğduğu anı hayal ederek bitiriyorum ❤️🌸