smls19 her ay yasadigimiz adet sancisi canim. Hafif duzeyde basliyor. Belirli araliklarla siddeti artarak devam ediyor. Ama bazilarinda hic agri hissedilmeden sanci olabiliyor. Benim ilk gebeligimde nst de sancilarim vardi oldukca yulsek ama brn hissetmiyorum. Tabi dogumdan 1 saat once o hissetmemelerin acisi cikti 😅😄