Bkr-efe Arkadaşlar 37+1 olduk. Özel bölgemde aşırı bir kararma oldu ve kalçamın arası da aynı şekilde :( kalçamın arası hep mor mor çatlak oldu :/ Doğumdan sonra bu kararma geçer mi yoksa herhangi bir ürün kullanmak gerekir mi ?
Ezgi1989 Bkr-efe ben de sordum dün doktora kremi var mı nolacak diye 40ı çıkınca hepsi geçecek korkma dedi
Melekkck Bende de oldu normal olduğunu hormonlardan kaynaklandığını bildiğim için takılmadım. Bebeklerimize kavuşalım sağlıkla da hepsi geçer inşAllah ☺️