Bende de aynı sıkıntı var kuyruk sokumum ağrıyor oradan belime vuruyor ağrısı ama çok kötü bir ağrı 🙁 Doktor gebelikten dedi 12. Haftadan bu yana ağrıyor şimdi 28. Haftanın içindeyim daha da arttı simit aldım kendime onunla geziyorum oturup kalkarken çok sıkıntı oluyor çünkü simitle rahat ettim yapacak birşey yok bu ağrıyı çekeceğiz bebiş doğana kadar 😊😍